ΚΙΝΗΣΗ
"ΠΑΙΔΕΙΑ
ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ"

ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ 2006-2008
Μετά την ήττα του στα πανεπιστήμια το καθεστώς προωθεί τις πραξικοπηματικές καταλήψεις
«Αγώνας» ενάντια στο Νόμο για τα ΑΕΙ: To φαιοκόκκινο καθεστώς δυναμώνει την εικόνα του «επαναστατημένου λαού» για να τρομοκρατήσει ξανά την ΕΕ
Σχετικά με το νόμο-πλαίσιο της Διαμαντοπούλου- Ο νόμος πλαίσιο του σοσιαλφασισμού: η αντιμεταρρύθμιση μεταμφιεσμένη σε μεταρρύθμιση
ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟ: H ΑΝΤΙΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΜΕΤΑΜΦΙΕΣΜΕΝΗ ΣΕ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Όχι στην αντιδραστική απεργία του ΠΑΜΕ και της ΑΔΕΔΥ στις 10 του Φλεβάρη-Η χώρα οδηγείται από τις πέντε ηγεσίες συνειδητά στη χρεοκοπία
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΡΑΔΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΜΙΚΡΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ
ΤΟ ΠΡΟΒΟΚΑΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΠΑΛΗΣ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΕΚΦΑΣΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΝΩΜΑΛΙΑΣ
ΟΧΙ ΣΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ-Κόμματα και φράξιες της ανατολικής πολιτικής βασανίζουν το λαό και καταστρέφουν τη γνώση και την παραγωγή
Πρόταση για τη δημιουργία Φόρουμ Συζήτησης και Αλληλεγγύης για τα ζητήματα της Εκπαίδευσης 07012008
Θέσεις Αναφοράςγια ένα Δημκρατικό Φόρουμ για τα ζητήματα της Παιδείας 7/1/2008
Όχι άλλη υποχώρηση στους αντιμεταρρυθμιστές ή πως η μεταρρύθμιση κινδυνεύει να καταντήσει καθαρή αντιμεταρρύθμιση-Το βρώμικο πολιτικό σχέδιο πίσω από την χειραγώγηση των 1000 050307
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ!!! Ο ΣΥΝ, το αντιμεταρρυθμιστικό ΠΑΣΟΚ και κυβερνητικοί κύκλοι διαχειρίζονται τις υπογραφές έτσι ώστε να ανατρέψουν το μεταρρυθμιστικό κίνημα από τα μέσα 190207
Οι ψευτοκαταλήψεις αποτελούν επίδειξη ισχύος και κινήσεις απειλής του φαιοκόκκινου κινήματος προς τον λαό, την εκπαίδευση και τους πολιτικούς του αντιπάλους. Να υπερασπίσουμε το τελευταίο οχυρό της μεταρρύθμισης μέσα στο νόμο πλαίσιο: την αξιολόγηση των πανεπιστημιακών μονάδων και το τετραετές πρόγραμμα ανάπτυξης, (091107)
Οι αντιστάσεις των καθηγητών πανεπιστημίου και της κοινωνίας υποχρεώνουν τον διπρόσωπο Παπανδρέου να πάει ανοιχτά με τα τάγματα εφόδου, τον ΣΥΝ και το ΚΚΕ-Το ακροδεξιό «κίνημα παιδείας» απειλεί και εκβιάζει το λαό καταστρέφοντας συστηματικά το πανεπιστήμιο, την έρευνα, την διδασκαλία και τις υποδομές 050207
Να υπερασπίσουμε το τελευταίο οχυρό της μεταρρύθμισης μέσα στο νομοσχέδιο: την αξιολόγηση των πανεπιστημιακών μονάδων και το τετραετές πρόγραμμα ανάπτυξης 210207
Aπαράδεκτες οι παραχωρήσεις του υπουργείου στο σχέδιο νόμου-ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗΣ ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΦΑΣΙΣΜΟΥ
Το ακροδεξιό «μέτωπο παιδείας» απειλεί καίγοντας τους δρόμους της Αθήνας-Καραμανλής και Παπούλιας άνοιξαν τον δρόμο για τη βία του 170107
Αλαβάνος: ο ηγέτης του εκπαιδευτικού σκοταδισμού 061206
Όχι στα τάγματα εφόδου νέου τύπου στα ΑΕΙ- Όχι στην προβοκατόρικη πολιτική του καθεστώτος υπέρ του παρακράτους 041206
ΤΟ ΥΠΟΥΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΤΩN: ΜΕΤΑΜΦΙΕΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΤΕΣ ΜΕ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΝ ΑΡ.ΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝ 291106
ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 16 ΚΗΡΥΣΣΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΚΠΤΩΤΗ ΤΗΝ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ 211006
ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ 211006
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 200606
O NEΟΣ ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΟΥ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΦΑΣΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΣΥΝ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΛΑΒΑΝΟΥ 180305
Για τις δηλώσεις Ρουσόπουλου 131006
Οι καθηγητές πρέπει να μιλήσουν στους μαθητές για τον αντιδραστικό χαρακτήρα των σημερινών καταλήψεων-Ο ύπουλος ρόλος του Καραμανλή-Ο βαθύτερος στόχος είναι η ματαίωση της μεταρρύθμισης στα ΑΕΙ 110906
Το βρώμικο πολιτικό παιχνίδι που παίζεται πίσω από τις απεργίες της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ σε βάρος της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών- Ο διπρόσωπος Καραμανλής προσπαθεί να αναζωπυρώσει τις απεργίεςΟ Αλαβάνος στη Βουλή απειλεί με καταλήψεις σχολείων και πανεπιστημίων 091006
Πίσω από την απεργία των ΔΟΕ και ΟΛΜΕ παίζεται ένα βρώμικο πολιτικό παιχνίδι σε βάρος των εκπαιδευτικών και της εκπαίδευσης 011006
Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΠΟΥΛΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 210906
Tο κίνημα των καταλήψεων είναι αντιδραστικό 070606
ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΓΕΝΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΠΟΣΔΕΠ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ 230606
ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΔΙΝΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ, ΤΗΣ ΓΣΣΕ, ΤΗΣ ΟΛΜΕ, ΤΗΣ ΔΟΕ, ΤΗΣ ΠΟΣΔΕΠ ΚΑΙ ΤΩΝ «ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ» ΕΤΑΙΡΩΝ-ΠΡΩΤΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΟΧΙ ΣΤΟ ΦΑΙΟΚΟΚΚΙΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙ 260306

Το ακροδεξιό «μέτωπο παιδείας» απειλεί καίγοντας τους δρόμους της Αθήνας-Καραμανλής και Παπούλιας άνοιξαν τον δρόμο για τη βία του.

Τα τάγματα εφόδου καινε ξανά τους δρόμους της Αθήνας. Η βία τους εμφανίζεται από τα ΜΜΕ σαν τυφλή παράνομη βία που δεν εκφράζει δήθεν το μπλόκ της καθεστωτικής διαδήλωσης. Όμως όλοι γνωρίζουν ότι οι σπασιματίες αποτελούν πάντα μέρος της επίσημης διαδήλωσης. Ποτέ οι διοργανωτές των διαδηλώσεων αυτών δεν περιφρούρησαν την εκδήλωσή τους πετώντας έξω τους «κουκουλοφόρους». Γιατί η βία των ταγμάτων εφόδου, που δεν είναι κυρίως οι «κουκουλοφόροι», είναι μέρος της πολιτικής του διακομματικού συντονιστικού.
Τα ΜΜΕ και οι κομματικές ηγεσίες ποτέ δεν απαντούν στο στοιχειώδες γεγονός που γνωρίζει ο κάθε δημοκράτης, ότι καμιά δημοκρατική εκδήλωση δεν μπορεί να ξεκινήσει από τους διοργανωτές της χωρίς να έχει λυθεί το ζήτημα της διασφάλισης του χαρακτήρα της εκδήλωσης που έχουν αποφασίσει. Μιλούν για «κουκουλοφόρους» για άγνωστους ανεξέλεγκτους και τάχα ξένους προς την εκδήλωση και παρουσιάζουν και μερικούς στην τηλεόραση με την κουκούλα, για να τυφλώσουν την μάζα, για να μην αντιληφθεί ότι τα τάγματα εφόδου είναι απλά το στρατιωτικό τμήμα του μετώπου που το μέτωπο αποκηρύσσει για να μη χρεωθεί τη βία του .
Τα τάγματα εφόδου σαν οργανικό μέρος των διαδηλώσεων του ακροδεξιού αντιεκπαιδευτικού κινήματος δρουν στην πραγματικότητα εξόχως πολιτικά. Η δράση τους, η ποσότητα της βίας και η χρονική στιγμή που αυτή εξαπολύεται είναι λογαριασμένη με ακρίβεια από το καθαυτό πολιτικό «μέτωπο παιδείας» και από το διακομματικό συντονιστικό κορυφής που το καθοδηγεί.
Σήμερα το στρατιωτικό απόσπασμα καιει τους δρόμους γιατί το πολιτικό μέτωπο έχασε και χάνει διαρκώς σε απήχηση, γιατί εξάντλησε εδώ και καιρό τις εφεδρείες του και κυρίως γιατί η εκπαίδευση και η κοινωνία το έχει απορρίψει. Και το έχει απορρίψει γιατί κηρύσσει απεργίες στα σχολεία και στα πανεπιστήμια και οι καθηγητές και οι δάσκαλοι πάνε και δουλεύουν χωρίς να έχουν πάρει χαμπάρι ότι η ομοσπονδία τους έχει κηρύξει απεργία ή στάση εργασίας. Γιατί όταν διαδηλώνουν οι πρυτάνεις κλείνουν τα πανεπιστήμια, όχι εξαιτίας των απεργών και των καταλήψεων, αλλά για να δημιουργήσουν την εικόνα της κινητοποίησης. Γιατί η κρατική ΝΕΤ έδωσε το σύνθημα της κατάληψης των σχολείων, λέγοντας στο δελτίο της ότι οι μαθητές είναι έτοιμοι να καταλάβουν τα σχολεία, και κανένα σχολείο δεν καταλήφθηκε. Η εκπαίδευση και η κοινωνία τους έχει γυρίσει τελείως την πλάτη.
Την τεράστια απομόνωσή του το μέτωπο προσπαθεί να την ισοφαρίσει με την βία των ταγμάτων εφόδου που εξαπόλυσε σήμερα στους δρόμους της Αθήνας. Στην πραγματικότητα βία και πολιτική υποστήριξη στο κίνημα αυτό από το λαό είναι ποσά αντιστρόφως ανάλογα.
Η σημερινή βία στηρίχτηκε πολιτικά στην διακηρυγμένη πριν από λίγες μέρες από τον Καραμανλή γραμμή της συναίνεσης, ο οποίος ξεκαθάρισε στην βουλή και στη συζήτηση για το άρθρο 16 ότι οι αλλαγές στην εκπαίδευση δεν θα προχωρήσουν χωρίς την συναίνεση χωρίς δηλαδή την αποδοχή τους από το μέτωπο ΠΑΣΟΚ-ΣΥΝ-"Κ"ΚΕ. Συναίνεση βεβαίως ζήτησε πρώτος και καλύτερος ο Παπούλιας προβάλλοντας την συναίνεση, ή καλύτερα την φασιστικού τύπου υποταγή της κυβέρνησης στην αντιπολίτευση, σε «εθνική επιταγή». Αυτοί με την «συναίνεση τους» έβαλαν το πολιτικό πλαίσιο της σημερινής βίας και αυτής που θα επακολουθήσει. Γιατί αντί να εμφανίσουν την πέρα για πέρα απρόκλητη βία της αισχρής μειοψηφίας στους δρόμους σαν πολιτικό πραξικόπημα της αντιπολίτευσης, που είναι πραγματικά. την εμφανίζουν σαν διαφωνία του λαού. Και όταν 4 ηγεσίες κομμάτων συμφωνούν ότι αυτή είναι η αντίσταση του λαού, ο μικροαστός πιστεύει ότι για όλα φταιει η υπουργός παιδείας που θύμωσε το λαό και ζητάει την πτώση της υπουργού παιδείας.
Να γιατί αυτή η βία θα κλιμακώνεται όσο περισσότερο το μέτωπο απομονώνεται.
Το χουντο-φασιστικό άρθρο 16 μόνο ένα στην ουσία του ακροδεξιό κίνημα μπορεί να το υποστηρίζει. Και η βία των ταγμάτων εφόδου είναι σε αντιστοιχία με το περιεχόμενο του άρθρου. Είναι η βία αυτών που επιδιώκουν όχι μόνο να διατηρηθεί η κρατική δικτατορία στην εκπαίδευση που αυτό το άρθρο επιβάλλει αλλά ακόμα και η παράγραφος περί εθνικής και θρησκευτικής αγωγής.

Αθήνα 17/1/2007